Re: Wieczne problemy z dyskami

Autor: olek <junak98_at_go2.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 20:20:55 MET DST

Zdzisław Dyrman pisze, a olek odpowiada ...

sprawdź jeszcze okablowanie
tzn czy nie ma czasem od zasilacza jakiś rozgałęźników zasilania
może one gdzieś nie stykają lub mają "przerywający się" przewód miedziany
a od zewnątrz żadnych oznak

miałem kiedyś taki przypadek z kablem zasilającym komputer
kupiłem zasilacz chieftec 420W ale przecież po co było podłączyć go
przez nowy kabel zasilający, użyłem starego
po kilku miesiącach włączam komputer a tu wybuch zasilacza
po wnikliwej analizie okazało się że raz łączyła a raz nie jedna żyła kabla