Re: podlaczenie PC do laptopa

Autor: Deny <superek_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 16:21:33 MET DST

news:2007050609423000@grush.one.pl...
> Przyznam, że nie wiem po co (możesz wyjaśnić?). Generalnie
> takie coś (czyli uruchamianie programów wymagających dużej
> mocy obliczeniowej na innym komputerze) robi się przez sieć,
> mechanizmami pracy zdalnej. A więc oprogramowanie, a nie
> sprzęt (NTG).
>
> Sprzętowego połączenia nie zrobisz, zresztą nie ma ono sensu.

Chcialem cos takiego zrobic nie dla wiekszej mocy obliczeniowej czy cos.
Poniewaz czasem naprawiam komus komputer i wtedy ta osoba musi przynosic do
mnie caly komputer wraz z monitorem, klawiatura i myszka. Gdybym mial zwykly
komputer a nie laptopa to bym mogl normalnie podpiac moj monitor, klawiature
i myszke a ta osoba by przynosila tylko jednostke centralna.