Re: plyta am2

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 06 May 2007 - 16:28:23 MET DST

> czy znajde cos lepszego pod am2 w tej klasie cenowej niz abit kn9?
> Co byscie polecili w zamian za abita nf-m2 nview ze zintegrowana grafa?
> pozdrawiam

Jeśli o zintegrowaną grafike to polecam to:
Gigabyte GA-M55plus-S3G nVidia GeForce 6100
Przynajmniej pełny, a nie mikro ATX.
A jeśli nie zintegrowana to dla mnie pod AMD nForce jedynym wyborem jest- z
tym że im wyższy numer wcale nie znaczy lepszy- dla mnie do dzić nForce3 to
najlepszy wybór pod AMD, a 5 najgorszy, chyba że masz jakieś specyficzne
wymagania: SLI/CrossFire, złącze DVI/TVOUT zintegrowanej grafiki.
Jest np taki wynalazek AsRock ALiveXFire za 260zł. A co do odpowiednika KN9
Asus M2N-E nForce 570 Ultra za 350zł
Asus M2N 1394 nForce 430 MCP 260zł
Gigabyte GA-M55S-S3 nVidia nForce 550 za 280zł
Abit KN9-S za 290zł
Abit KN9 Ultra za 330zł

Oba Gigabyty widziałem w akcji i nie mam im nic do zarzucenia.
Pozdrawiam