Re: Pendrive USB 2.0 do 1.1

Autor: Aphi <aphi_at_spampoczta.onet.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 16:03:58 MET DST

> Czy pendrive z usb 2.0 będzie współpracował ze starym usb 1.1 ?

Na 99% tak.

Niestety ja jestem w tym pozostałym procencie i u mnie włożenie pena USB2
kończy się zawsze totalnym zwisem systemu (w2k).
Spowodowane jest to w moim wypadku zainstalowaniem sterowników do USB 2.0
w komputerze w którym jest tylko USB1.1. Niestety odinstalowywanie sterów
nie pomaga(gdzieś tam sobie siedzą i się same doinstalowują w momencie
włożenia pena USB2.0).

--
~~~~      Pozdrawiam    Aphi