Re: Jak montujemy karte TV?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 10:20:11 MET DST

> Potencjalnie podłączasz obudowę do fazy. Bo faza jest na zmianę plusem i
> minusem - faluje sobie wokół zera.

Zawsze tak jest? to dlaczego wszystko sprawnie działa i nie robi się zwarcie
przecież powinno.

> Jak się na tym nie znasz, to zatrudnij elektryka, a nie kombinuj jak
> małpa z granatem.

Owszem nie znam się ale ten sposób podsunął mi właśnie jakiś elektryk

> Swoja drogą kompetentny sprzedawca powinien mieć jakieś pojęcie o
> towarze, który sprzedaje.

A kto powiedział że sprzedaje akcesoria elektryczne?

> Pomijam już taki detal, że to tego nie trzeba specjalistycznej wiedzy -
> to są dość podstawowe informacje, które zasadniczo powinien mieć każdy,
> kto choćby dotarł do matury.

Ot ciekawe, muszę więc pogadać z moim nauczycielem j. polskiego, matematyki
i historii jak oni mnie do matury przygotowali.

> Twoje rozumowanie jest równe kalekie, jak twoje pojęcie o prądzie
> elektrycznym.

Sam jesteś chyba kaleka skoro nie mówisz jak to powinno prawidłowo wyglądać.
Ja przynajmniej przyznaje się do tego że nie znam się na tym bo nie muszę.
Ty natomiast specjalista z najwyższej pułki krytykujesz rozwiązanie a nie
podsuniesz innego właściwego. Byle tylko kogoś opluć i sobie popisać
dziękuje bardzo pozdrawiam.