Re: Jak montujemy karte TV?

Autor: Michał <sdfs_at_wp.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 17:26:19 MET DST

> Tak. Instrukcja obrazkowa poprowadzi. ważne jest tylko kilka detali o
> których musisz pamiętać.
> Wszystko robisz na wyłączonym sprzęcie. (pisz eto bo ktoś ostatnio mnie
> sie pytał i wkładał na włączonym).

A ja dodam, że wyłączony komputer=wyciagnięta wtyczka z zasilacza. Płyty są
pod napięciem w czasie czuwania.

> Musisz mieć dobre uziemienie we wtyczce do komputera, inaczej kopanie
> gwarantowane (antena TV)

No, antena może nieźle popieścić, a właściwie kablówka.

> Kartę umieść na ostatnim slocie PCI, jak najbliżej dna obudowy.

Ja słyszałem inną wersje. Nie miała nic wspólnego z pozycją tylko z numerem
slotu. Chodziło chyba o parzysty/nieparzysty, nie dokońca pamietam. Jak
będzie słaby obraz, to warto przenieść karte wyżej i sprawdzić. U mnie też
dużo daje poruszanie samą wtyczką, troche inaczej styka z gniazdem i jest
lepszy obraz.

Pozdrawiam