Re: Jak montujemy karte TV?

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sun 06 May 2007 - 01:15:53 MET DST

Mariusz napisał(a):

> Ale czy coś robię źle w tych okolicznościach? nie jestem elektrykiem tylko

Potencjalnie podłączasz obudowę do fazy. Bo faza jest na zmianę plusem i
minusem - faluje sobie wokół zera.

> handlowcem, więc nie koniecznie muszę się poprawnie wysłowić odnośni

Jak się na tym nie znasz, to zatrudnij elektryka, a nie kombinuj jak
małpa z granatem.

Swoja drogą kompetentny sprzedawca powinien mieć jakieś pojęcie o
towarze, który sprzedaje.

Pomijam już taki detal, że to tego nie trzeba specjalistycznej wiedzy -
to są dość podstawowe informacje, które zasadniczo powinien mieć każdy,
kto choćby dotarł do matury.

> instalacji elektrycznej. Skoro jednak nie podsuwasz mi lepszego rozwiązania
> to utwierdza mnie w przekonaniu że jest to właściwe.

Twoje rozumowanie jest równe kalekie, jak twoje pojęcie o prądzie
elektrycznym.