Re: no i polecialy ceny c2duo

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 14:15:38 MET DST

news:f0nfjk$lum$2@polsl.pl...

> I jest to absolutna prawda.
> Problem w tym, że Intel nie sprzedaje powszechnie Core 2 Solo,
> a byłby to dla wielu idealny procesor.

proszę spróbujmy zatem podkreślić całość, podsumować:

nie kupować celerona - to pewne.
kupić najtańszy (na dziś) 4300, czy o jeden-dwa kroki wyżej, 6300/6320?

tak, by całość trochę posłużyła, bez wysilania/podkręcania.

dziś używam celerona 800 na abit bh-6 i ram 0,5 GiB, niestety pojawiają się
awarie (moduły pamięci) a całość jest koszmarnie powolna, nawet przełączanie
między aplikacjami typu ie/oe/ie bywa że trwa kilkadziesiąt sekund.