Re: no i polecialy ceny c2duo

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 14:38:41 MET DST

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości
news:f0ngp9$a4$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości

> proszę spróbujmy zatem podkreślić całość, podsumować:
>
> nie kupować celerona - to pewne.
> kupić najtańszy (na dziś) 4300, czy o jeden-dwa kroki wyżej, 6300/6320?

Nie ma sensu doplacac. Lepiej podkrecic sobie E4300. Zaosczedzona kase
dolozyc do lepszej plyty lub wiecej RAMu.

> tak, by całość trochę posłużyła, bez wysilania/podkręcania.

Podkrecanie dla E4300 to nie wysilek. Krecom sie nawet do 3GHz.

> dziś używam celerona 800 na abit bh-6 i ram 0,5 GiB, niestety pojawiają
> się awarie (moduły pamięci) a całość jest koszmarnie powolna, nawet
> przełączanie między aplikacjami typu ie/oe/ie bywa że trwa kilkadziesiąt
> sekund.

No to jak sobie kupisz nowy sprzet to pewnie postawisz od nowa systemik
(zakladam ze WinXP).
Swiezy system w polaczeniu z nowym procem (i pewnie nowym szybszym dyskiem i
1GB ramu ktore pewnie zakupisz) da Ci takiego kopa żę Ci pewnie gały wyjdą
bokiem :-P

A tak wlasciwie to Celeron 800 i 512 ramu to nie jest tragiczny konfig do
pracy w IE / OE. Powinno smigac bez problemow. Moze faktycznie sprobuj
postawic system od nowa ? Kiedys pracowalem na celeronie 400 i 256 Ramu z
WinXP Pro. Sam bylem zdziwiony jak sprawnie to pracowalo. Ostatnio
sprawdzalem doswiadczalnie - system WinXP Pro po instalce od zera zabiera
raptem jakies 100MB RAMu.
Mysle, ze do pracy typowo biurowej z Twojego starego kompa jeszcze mozesz
byc zadowolony po ewentualnych poprawkach (reinstalacja systemu, moze nowy
szybszy dysk, w ostatecznosci dokladka 512 ramu).

--
rb