Re: no i polecialy ceny c2duo

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 14:18:00 MET DST

Użytkownik "fiodor" <fiodor@post.pl> napisał w wiadomości
news:462ED8D9.96B080D8@post.pl...

> a skad, calkiem spoko, tyle ze to najgorszy dwurdzeniowiec
> i zeby dzialal na poziomie trzeba go skrecic stad "zdechlak"

> ty lepiej zastanow do czego chcesz sprzeta
> a amd to truchlo teraz lezy i gnije

Dobra, ale to nie jest jednoznaczna odpowiedź na pytanie który proc jest
lepszy. "Zdechlak" czy X2 4200+ ? Komp domowy, czyli wszystkiego po trochu,
granie też. Chodzi mi o osiagi na nominalnych parametrach. Nic nie będe
krecił. No i nie bez znaczenia jest fakt że AMD jest tańszy, na tą chwile, o
57zł. Może niewiele, ale jeśli nic nie zyskam na wydajności, to wole za ta
kase nabyć dwie krzynki browarku :) Nie rajcuje mnie "Intel inside" jeśli
nic faktycznie na tym nie zyskam.
Pozdrawiam
Jacek