Re: Monitor CRT 21" ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 13:56:51 MET DST

"Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:093a.00000087.462f37a4@newsgate.onet.pl...

> "i kup od razu 22 cale" bez wyjasnienia. Nie mam zamiaru sie czepiac.
> Zapytalem
> bo moze wiesz o czyms waznym czego ja nie wiem.

jesli ktos kupuje dzis 21 CRT to znakiem tego moze wykroic te pare cm na
22 - ceny uzywanych CRT spadly tak bardzo ze 100zl wiecej jest i tak
niczym w porownaniu z kiepskim 15 calowym LCD.

> O gustach sie nie dyskutuje:) Ostatnio pisuje sobie w delphi na
> 800x600 bez
> myszy i daje sie :)

nie kwestia gustu a pragmatyzmu

> Tez zauwazylem. Te ceny naprawde bija w oczy. Dziwne ze nie sa
> rozchwytane.

Bo to niestety jednak swoje wazy i miejsce zajmuje

> Zgadza sie. Sam rozwazam ale raczej skusze sie na sredni (cenowo) 21
> calowy model.
> Moze to przez pradozernosc?
> Co do braku miejsca to jest to wazny argument. Niestety mieszkania sa
> male:( Ale
> to nie na te grupe.

pradozernosc? a ile zjada LCD? 20 cali z podswietleniem na RGB? -
wylacznie gabaryty i nic wiecej...