Re: jakiego laptopa kupić ? gdzie szukać opinii ?

Autor: ris <ris22_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 13:57:14 MET DST

PSYLO pisze:

> Tak jak pisałem wcześniej, chłopaki z egielda jedynie potwierdzają to co
> napisałem.

Za chłopakami z egielda.com.pl

HP:
"Tradycyjnie przeprowadziliśmy test kolorymetryczne wyświetlacza
recenzowanego komputera. Oprogramowanie kalibrujące Mach3 wykazało, iż
ekran dysponuje jasnością rzędu 112cd/m2. Nie jest to duża wartość. Poza
tym ekran testowanego komputera bardzo, ale to bardzo nas zawiódł.
Paleta faktycznie wyświetlanych barw jest niezwykle ograniczona. Ponadto
reprodukcja kolorów stoi na niskim poziomie! Trzeba głośno powiedzieć,
że matryca nx7400 jest, lekko mówiąc słaba. Defekty wyświetlania obrazu
można zobaczyć gołym okiem. Wystarczy zaznaczyć jakikolwiek obszar
czarnego tekstu na białym tle, a naszym oczom ukaże się tęcza barw.
Wielki minus!!!"

Lenovo:
"A szczerze powiedziawszy, ekran notebooka Lenovo jest świetny!!
Maksymalna luminescencja matrycy wynosi 158cd/m2. Ani za dużo, ani za
mało - praktycznie idealnie. Temperatura kolorów 6 500K gwarantuje
idealną biel. Jeśli chodzi o reprodukcję barw, to nie jest najgorzej.
Krzywa gamma o współczynniku 2.3 to jak na laptopa dobry wynik. "

--
Robert Sajdok (Ris)