Re: Serwis HP w Warszawie

Autor: Reseller <reseller_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 16:53:46 MET DST

Bert Trust napisał(a):
> Witam.
> Wiele osób tutaj ma swoje doświadczenia z serwisami, stąd
> pytanie o serwis. Jest w miarę nowy laptop z najwyraźniej
> problemem sprzętowym (tak stwierdził Pan na Live Chacie
> z HP).

Z mojego doswiadczenia - moge z czystym sumieniem polecic serwis HP.
Generalnie goscie nie bawia sie w "nadgorliwe" testowanie sprzetu, ktory
do nich przyjdzie. Wymieniaja na nowe podzespoly, ktore opiszesz jako
sprawiajace klopoty.
Glosny wentylator - wymiana calego ukladu chlodzenia;
glosny HDD - wymiana na nowy;
problemy z usyskaniem prawidlowych transferow na USB z dysku przenosnego
- nowa MB.

Generalnie dostalem nowego kompa na "ostatnim serwisie gwarancyjnym".
Gwarancja juz sie skonczyla.

Pozdrawiam,

--
Reseller