Witam.
Wiele osób tutaj ma swoje doświadczenia z serwisami, stąd
pytanie o serwis. Jest w miarę nowy laptop z najwyraźniej
problemem sprzętowym (tak stwierdził Pan na Live Chacie
z HP). Czy serwis HP jest godną marką do polecenia czy
może lepiej reklamować przez sklep? Głównie chodzi mi o
to, czy mają politykę "naprawiamy lub też nie ile się da i
mamy gdzieś klyenta" czy może raczej porządny serwis, mający
na względzie problemy typu "kupiłem notebooka, po to by go
używać" i jak trzeba będzie (długa naprawa, lub 3-4 naprawy)
serwis wymienia na nowy?
Wiadomo, że przez serwis szybciej niż przez sklep, ale przez
sklep mamy ochronę prawną a przez serwis tylko dobrą/złą wolę
serwisu.
Więc po doświadczeniach drodzy grupowicze - którą opcję byście
wybrali?
I dodatkowe - mój komputer działa dobrze, gdyby nie usterka, jestem
z niego naprawdę zadowolniony ale na przyszłość tak mnie interesuje -
czy naprawawiany komputer nie jest bardziej narażony na awarie od
nowego?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi.
Received on Tue Apr 3 02:20:11 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 Apr 2007 - 02:51:02 MET DST