Użytkownik "Reseller" <reseller@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eutq1f$fna$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Z mojego doswiadczenia - moge z czystym sumieniem polecic serwis HP.
> Generalnie goscie nie bawia sie w "nadgorliwe" testowanie sprzetu, ktory
> do nich przyjdzie. Wymieniaja na nowe podzespoly, ktore opiszesz jako
> sprawiajace klopoty.
> Glosny wentylator - wymiana calego ukladu chlodzenia;
> glosny HDD - wymiana na nowy;
> problemy z usyskaniem prawidlowych transferow na USB z dysku przenosnego -
> nowa MB.
> Generalnie dostalem nowego kompa na "ostatnim serwisie gwarancyjnym".
> Gwarancja juz sie skonczyla.
* Po wizycie w sklepie (Vobis - muszę szczerze polecić - obsługa na
medal - salon w Arkadii, Warszawa) okazało się, że to tak już jest
w tej serii komputerów - usterka na szczęście nieażtakbardzo uciążliwa -
do przeżycia, szczególnie, że komp ogólnie jak na razie sprawuje się
genialnie.
Jednocześnie dzięki za wypowiedź. W razie problemów (odpukać) pewnie wybierę
serwis (będzie szybciej).
Zdrawim.
Received on Tue Apr 3 18:35:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 Apr 2007 - 18:51:03 MET DST