Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 19:07:51 MET DST
Message-ID: <20070327190751.7d51df4d@localhost.localdomain>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

** radarek wrote:

>> Ależ nie został, został wręcz wprowadzony w błąd, w sklepie pewnie
>> pokazywano egzemplarz bez wad.

> Ja nie jestem sprzedawca, wiec nie wiem jak jest zazwyczaj.

Ja nie jestem sprzedawcą, ale zdarzyło mi się kilka rzeczy sprzedać,
jakbym sprzedawał monitor to określiłbym w ofercie czy ma martwe
piksele czy nie. Po prostu. Uważam, że tak by było uczciwie.

> Kupowalem jednak kilka monitorow (wprawdzie akurat bez uszkodzen
> pikseli mi sie trafily), i w kazdym sklepie byla wyliczona mozliwa
> ilosc uszkodzen pikseli na umowie.

Pierwszy lepszy.
http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/BenQ/20_i_wieksze/20_BenQ_FP202W_czarny/pelny,id,29737/

Nie ma o tym słowa.

> Czy na wystawie stal monitor bez takiego uszkodzenia rowniez nie da
> sie wykazac, w sklepie bardzo ciezko cos takiego zauwazyc, ze wzgledu
> na np. ciagle wyswietlany jasny obraz albo ogolnie mocne oswietlenie.

> Gdyby taka sprawa trafila do sadu, to tak czy inaczej pewnie by sie
> ciagnela przez minimum 2 instancje, wiec lepiej probowac najpierw
> zalatwic to polubownie.

Oczywiście, że tak będzie najlepiej.

-- 
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )
  http://kosmosik.net/                     .           .     '-'  . kK
Received on Tue Mar 27 19:10:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 19:51:24 MET DST