Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 13:57:48 MET DST

"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message
news:Xns98FFE563C5443adresutuniema@127.0.0.1...

> Ale monitor z bad pixelem nie jest wadliwy. Norma ISO dopuszcza
> występienie
> paru/kliku pixeli. To tak samo jakby sprzedawca musiał informować
> ciebie
> przed zakupem, że nie wolno na monitor wylewać wiadra wody w trakcie
> pracy.
> Polskie prawo wszak nic nie mowi że tego nie wolno robić. Wiec co, jak
> wylejesz, a monitor przestanie działać to od razu niezgodność towatu z
> umową?

O ile wiem kwestie wylewania wiadra wody reguluje rozdzial instrukcji
uzytkowania - podstawa uniewaznienia gwarancji na monitor LCD moze byc
wylewanie wiadra wody na monitor - takie uzytkowanie monitora (wylewanie
nan wody) jest niezgodne z przeznaczeniem monitora LCD
Jesli bad pixel bylby spowodwany wylaniem kubla wody to rozumiem ze
sprzedawca i producent uniewazniaja gwarancje - jesli uszkodzenie
monitora nastapila w trakcie normalnej eksplotacji zgodnej z instrukcja
uzytkownika to dlaczeo producent ma uchylac sie od wymiany przedmiotu na
wolny od wad lub zwrotu pieniedzy?
Monitor sluszy do wyswietlania informacji, skoro ma uszkodzone piksele
to znaczy ze posiada wade i nie potrafi poprawnie wyswietlac
informacji - posiade wade.