Re: Zestaw uzupełniająy

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 21:44:30 MET DST

Jacek Popławski napisał(a):

> Najtańszy, nie sugeruj się opiniami.

> Stabilna, tu jest jedyne miejsce gdzie musisz dobrze wybrać.
> Nie słuchaj opinii przekonujących Cię do najnowszych technologii (nie
> zauważysz żadnej różnicy między poszczególnymi podstawkami pod
> procesory, zauważysz tylko różnicę w cenie).
> Nie kupuj zestawu, który "będzie można łatwo rozbudować". To bzdura.

> Taka, która ładnie wygląda, dla mnie dosyć istotne jest, aby była cicha.
> Jak będziesz rozkręcał komputer to obudowa musi się łatwo rozkładać. Jak
> chcesz mieć takie fajne chłodzenie jak Scythe Ninja to musi nie być zbyt
> [...]

Hahah! w końcu ktoś zrozumiał o co mi chodzi. 2 GB RAMU? Do czego? Do
najnowszej wypasionej VISTY i jakiejś GRY? Radzisz dobrze, tylko wciaz
troche niekonkretnie a ja jestem raczej niezbyt dobrze zorientowany :).
Gdybys mogl napisac jaki procek, jaka plyta, itd to bylbym wdzieczny.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Brycki