Re: Zestaw uzupełniająy

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 12:19:42 MET DST

Grzegorz Brycki napisał(a):
> * jaki procek

Najtańszy, nie sugeruj się opiniami.

> * jaka plyta glowna

Stabilna, tu jest jedyne miejsce gdzie musisz dobrze wybrać.
Nie słuchaj opinii przekonujących Cię do najnowszych technologii (nie
zauważysz żadnej różnicy między poszczególnymi podstawkami pod
procesory, zauważysz tylko różnicę w cenie).
Nie kupuj zestawu, który "będzie można łatwo rozbudować". To bzdura.

> * jaka obudowa

Taka, która ładnie wygląda, dla mnie dosyć istotne jest, aby była cicha.
Jak będziesz rozkręcał komputer to obudowa musi się łatwo rozkładać. Jak
chcesz mieć takie fajne chłodzenie jak Scythe Ninja to musi nie być zbyt
cienka (poradzony na tej grupie Modecom jest).

> * jaka karta graficzna

Zintegrowana, np. Intel. Nie słuchaj opinii polecających Ci stupotokowe
super karty wyjące jak odkurzacze.

> * ile pamięci i jakiej

Możesz kupić 8GB (bo tak Ci poradzą), ale do Twoich zastosowań wystarczy
512MB.

> * jaki minimalny dysk (oprocz tego ktory juz mam)

A co chcesz trzymać na tym dysku? Bo do przeglądania stron i trzymania
dokumentów wystarczy kilkanaście GB. Potrzebujesz dużo GB jeśli chcesz
tam trzymać te filmy np.