Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 14:55:53 MET
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <f38a0$45fd44e3$57cf545a$15964@news.chello.pl>

Dnia Sun, 18 Mar 2007 13:44:20 +0100, Paweł Cern napisał(a):

>> Ale dlaczego u mnie naklejka gwarancyjna na zasilaczu była zerwana? Czy
>> zasilacz też był testowany? Może przez kupującego, który go zwrócił?
>>
>
> Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą :)
>
> Żarty żartami, podejrzewam że zasilacz mógł być w naprawie. Po prostu zepsuł
> się, sprzedawca go wymienił klientowi na nowy od ręki (gest dobrej woli) a
> uszkodzony oddał do serwisu. Osobiście kupuję sprzęt (dla siebie i na
> potrzeby firmy) w hurtowni Action. Zdarzało się, że oddawałem zasilacz do
> serwisu i dostawałem naprawiony, z przerwaną nalepką producenta. Jak
> dotychczas żaden z naprawionych u nich zasilaczy nie padł ponownie.

No ale przecież to nie jest sprzęt NOWY tylko UŻYWANY :/.
Normalnie sprzedaje się to jako refurbished bo obniżonej cenie...

-- 
Soulsick
Received on Sun Mar 18 15:00:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Mar 2007 - 15:51:16 MET