Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 13:44:20 MET
Message-ID: <eb664$45fd342a$3eb3255a$6690@news.chello.pl>

Użytkownik "." <a@a.org> napisał w wiadomości
news:etj9qe$fer$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Ale dlaczego u mnie naklejka gwarancyjna na zasilaczu była zerwana? Czy
> zasilacz też był testowany? Może przez kupującego, który go zwrócił?
>

Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą :)

Żarty żartami, podejrzewam że zasilacz mógł być w naprawie. Po prostu zepsuł
się, sprzedawca go wymienił klientowi na nowy od ręki (gest dobrej woli) a
uszkodzony oddał do serwisu. Osobiście kupuję sprzęt (dla siebie i na
potrzeby firmy) w hurtowni Action. Zdarzało się, że oddawałem zasilacz do
serwisu i dostawałem naprawiony, z przerwaną nalepką producenta. Jak
dotychczas żaden z naprawionych u nich zasilaczy nie padł ponownie.
Received on Sun Mar 18 13:45:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Mar 2007 - 13:51:16 MET