Supercichy desktop - jak ?

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 15:03:12 MET

Witam,

Mam bardzo cichy komputer (niskoobrotowe wentylatory itd.), niestety
starszej generacji (S370) i czas na cos nowego.

Mysle nad sprzetem w 100% chlodzonym pasywnie. Powinien byc w obudowie
desktop i nie byc glosniejszy od typowego laptopa z Centrino (a najlepiej
calkowicie bezglosny). Komponenty chcialbym dobrac pod katem jak
najmniejszej ilosci wydzielanego ciepla. Procesor raczej intelowski choc
jestem otwarty rowniez na AMD ...nie oczekuje powalajacej wydajnosci, w gre
wchodzi wiec kazdy wspolczesny procek. Grac na nim nie bede, zalezy mi za
to na przyzwoitym 2D (dopuszczam wiec uzycie przyzwoitego ukladu
zintegrowanego z plyta). Prosze zaprawionych w boju o sugestie, szczegolnie
jesli chodzi o wybor procesora, plyty, dysku. Jesli wszystko lacznie z
zasilaczem chlodzone bedzie pasywnie to i tak bede musial "wywiewac"
powietrze z obudowy, prawda ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail