Re: Głos rozsądku w wyborze X2 czy D?

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 14:49:25 MET

OMSON wrote:

> Rozumiem. Gdybys mial plyte starszej generacji z AGPx8 to bym polecal
> Galaxy GF6800XT Zalman 256/128 (ponizej 300zl) a tak to trudno
> powiedziec. Wogole jaki budzet przewidujesz na grafike (podaj kwote
> zaporowa)?

Grafika jest tu kwestią drugorzędną. Ma mieć 256 MB pamięci, być bezgłośna i
wyświetlać ładny obraz na TV. Bardziej zależy mi raczej na dobrym wyborze
płyty i procesora, bo tego przy OEM-owym XP (który kurzy się na półce)
raczej prędko nie zmienię ;) Nie wytwarzające dużych ilości ciepła (czyli z
tego co wyczytałem Pentium D odpada) i stabilne.

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3[CIACHO]@go2.pl ]