Re: Głos rozsądku w wyborze X2 czy D?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 14:33:01 MET

Bazyl napisał(a):

> Myślałem nad tym Galaxy, ale ja raczej graczem nie jestem, a nawet jakby
> naszła ochota, to tytuły w które gram pójdą nawet na starym badziewiu ;)
Czaje :)
> Zależy mi raczej na pasywnym (czyt. bezgłośnym) chłodzeniu i dobrej jakości
Hmm, TV-OUT dobrej jakosci to ma raczej wiekszosc wspolczesnych kart, ja
bym raczej sie zastanowil nad chlodzeniem pasywnym (bo nie dowierzam
takim rozwiazanim). Mialem kiedys aktywne chlodzenie Zalmana i w 2D jest
bezglosne a wydajnosciowo pasywne nie ma szans :)
> TV-oucie. Poza tym dołożenie tej karty przerzuca cenę całości poza 1200 PLN,
> a tej granicy będę się trzymał zębami ;)

Rozumiem. Gdybys mial plyte starszej generacji z AGPx8 to bym polecal
Galaxy GF6800XT Zalman 256/128 (ponizej 300zl) a tak to trudno
powiedziec. Wogole jaki budzet przewidujesz na grafike (podaj kwote
zaporowa)?

OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.