Re: Głos rozsądku w wyborze X2 czy D?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 15:01:24 MET

Bazyl napisał(a):

> Grafika jest tu kwestią drugorzędną. Ma mieć 256 MB pamięci, być bezgłośna i
> wyświetlać ładny obraz na TV. Bardziej zależy mi raczej na dobrym wyborze
> płyty i procesora, bo tego przy OEM-owym XP (który kurzy się na półce)
> raczej prędko nie zmienię ;) Nie wytwarzające dużych ilości ciepła (czyli z
> tego co wyczytałem Pentium D odpada) i stabilne.

To ja bym inaczej kombinowal :) Bralbym Asus'a lub Gigabyte'a z GF6150 i
zamiast inwestowac w zbedna karte graf wzialbym wiecej RAM (dla
zintegrowanej). GF6150 ma zegar 475Mhz i wsparcie sprzetowe dla HDTV.
Procek Athlon64 X2 na AM2. Tak bym zrobil ja. :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.