Re: HP nx7400 a nx7300

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 16:49:58 MET

Indywiduum zwane *axial*, w wiadomości
<escqfl$kqa$1@news.onet.pl> wyprodukowało:

> Ale śrubki bardzo delikatne i łatwo je uszkodzić...

Bez przesady...

> Jak coś padnie to może być problem z serwisem.

Ale co ma paść ? Klapka ? ;)

> Z reguły użytkownik ma dostęp do jednego slotu.

A to już różnie bywa, ale fakt masz rację - może się tak zdarzyć.
Niemniej jednak markowe notki z reguły nie mają żadnych plomb i pod
klawiaturę dostać się też jest prosto.

> to przeszło 10% !!!
> :)))

Jest różnica, ale mobilność jednak zaczyna się < 2kg :)

> i dlatego cięższy.

Ano.

> Ja kupiłem dodatkową baterię 52Wh (+450gram)
> i działa mi ok. 7,5 godziny przy "katowaniu"

Piknie! Ta bateria mieści się w bayu zamiast napędu czy jak to jest
rozwiązane ?

> odtwarzaniem DVD + dodatkowy plik AVI :)
> Akumulatory dopiero formatuje, więc spodziewam
> się troszkę lepszego wyniku.

W typowej pracy można osiągnąć koło 8-9h bodaj, ale DVD to pewne
obciążenie jest...

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>