Re: HP nx7400 a nx7300

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 16:53:54 MET

Indywiduum zwane *axial*, w wiadomości
<escr7i$mk7$1@news.onet.pl> wyprodukowało:

> Co strona to inne dane...
> http://www.anandtech.com/printarticle.aspx?i=2808

Anand jako pierwszy zrobiłtest i albo Asus albo oni coś zje..psuli ;)
Prawdopodobnie źle skonfigurowany bios dla C1D albo coś z łatkami Windy.
Teraz ci nie podam, ale czytałem 3 inne testy i w każdym wyraźna
przewaga C1D (rzędu 15-30 min). Przy max. obciążeniu dopiero pobór mocy
obu laptopów różniących siętylko CPU był na zbliżonym poziomie (+- 1-3
min).

> Po drugie: kto "pracuje" w trybie idle :))))

Średnio ? Praktycznie każdy przez 90% czasu działania notka ? :)
Czytanie grup, poczty, www, programowanie to wszystko stany zbliżone do
idle.

> Laptopa mam od kilku dni :)

:)

--