Re: HP nx7400 a nx7300

Autor: axial <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 22:52:12 MET

Użytkownik "Larus" <larus@silesianet.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.euj2q8.3u0.larus@larus.one.pl...
> Indywiduum zwane *axial*, w wiadomości
> <esc1q3$bca$1@news.onet.pl> wyprodukowało:

> Do wymiany RAM nie jest ci potrzebny z reguły żaden serwis (poza jakimiś
> markami-śmieciami).

Ale śrubki bardzo delikatne i łatwo je uszkodzić...
Jak coś padnie to może być problem z serwisem.
Z reguły użytkownik ma dostęp do jednego slotu.

> 0.3 kg

to przeszło 10% !!!
:)))

> ale ma lepsze akku.

i dlatego cięższy.
Ja kupiłem dodatkową baterię 52Wh (+450gram)
i działa mi ok. 7,5 godziny przy "katowaniu"
odtwarzaniem DVD + dodatkowy plik AVI :)
Akumulatory dopiero formatuje, więc spodziewam
się troszkę lepszego wyniku.

ax