Re: Tragiczny wynik w 3DMark06 o co moze chodzic?

Autor: Paweł Andziak <ganda_at_ganda.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 19:51:49 MET

"ursana" <ursanka76@paskoo.koogo.pl> wrote in message
news:epqjrt$6u0$1@inews.gazeta.pl...
> Wlasnie zapuscilem sobie demo 3dMark06 i kompletna rozpacz.
> Wynik to 350 punktow
> Moja konfiguracja to C2D 1,86GHz@2,8GHz, 1GB RAM, GF 7300GS
> Czy ta karta jest az tak do dupy, czy tez cos z konfiguracja BIOS'u albo
> ze sterownikami.
> Podczas wiekszosc testow FPS wynosil 0 lub 1 czyli kompletne dno.

Karta jest bardzo taka sobie. Właśnie wymieniłem ją na GF 7600 GT. Poza tym
olej te testy, bo one maja pokazywac jak najmniej FPS, żeby ludzie szli do
sklepu i kupowali coraz to nowszy sprzęt. Jeżeli gry chodzą ok, to sie nie
przejmuj testami. Jeśli nie chodzą ok, to trzeba się zastanowić nad zmianą
na coś lepszego. U mnie na C2D 1,86GHz@2,33GHz, 1.5GB RAM i GF 7600GT
wszystko co odpalalem chodzi na najwyższych lub wysokich detalach w
rozdzielczości 1280x1024. Tylko ja nie gram w Obliviona, Gothica, etc. Za to
NFS Carbon, Thief 3 i MS Flight Simulator X chodzą ślicznie.

--
ganda