Asrock P4VM800 częśte zwisy

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:57:32 MET

Witam

Płyta Asrock P4VM800

512 DDR PC3200 GOODRAM

Prescot D4 2,16GHz

Zasilanie Mustang 400 W

Mam problem z tym komputerem, a mianowicie kilka razy dziennie system wisi
np: pisząc coś w wordzie (natomiast podczas testów {3dmark, itp} nic sie nie
dzieje)

 Zasilanie mierzone multimetrem i jest ok (i przy obciążeniu i bez)Pamięć
wymieniona (przy poprzednim ram-ie system się nie wieszał ale sie resetował)

System WINXP czysty instalowany kilka razy, w dzienniku zdarzeń błąd o
numerze 0x00018851 nie moge znalężć tego numeru błędu w sieci.

Nie wiem co zrobić czyżby płyta była uwalona? Może ktos miał podobny
problem.

Problem pojawia się po ok. 10 minutach użytkowania i ratuje tylko twardy
reset nic innego nie pomaga

Pozdrawiam