Re: Zasilacz Modecom Feel 350watt - bez wentylatora

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:55:29 MET

Grzegorz Nowak <ahpuch@o2.pl> wrote:

> Moze trafiles na inna serie. Ja w cichym mieszkaniu spialem w nim
> "zielony z czarnym" i kminilismy z kumplem, czy dziala, czy moze
> zepsuty.

            Cos w tym jest - kiedys mialem Codegena 300X1 ktory byl chyba
najcichszym z moich zasilaczy ATX, mimo ze te one potem byly bardzo
glosnie. Najsmieszniejsze jest to, ze spokojnie u kolegi przetwal
zwarcie skutkujace wywaleniem w szafie na ulicy wielkiego bezpiecznika
(BM50 czy jak to sie nazywa) a Codegen nawet nie zaprotestowal, tak samo
jak wszystkie inne zasilane przez niego komponenty. No moze to dlatego
ze to byl jeden z pierwszych serii, one zeszly na psy pozniej mimo caly
czas prodtej konstrukcji.
            Tak wiec duzo zalezy od serii - pozniejszego Hipera 350W kupowalem
wlasnie ze wzgledu na recenzje go wychwalajaca zestawiajaca go z Enermaxami
i podkreslajaca ze jest znacznie cichszy (to byla jakas angielska strona
a nie nasz Komputronik itp. zreszta ten model zasilacza byl oficjalnie
polecany przez Coolermastera do swoich wyciszonych obudow, a egzemplarz
ktory mi sie trafil byl chyba najglosniejszym zasilaczem jaki w zyciu
mialem. Co gorsza nie dalo sie go recznie spowolnic bo wydmuchiwane przez
niego powietrze przy tych wyskokich obrotach bylo wyraznie cieple, wiec nie
byloby to zdrowe dla zasilacza przy wyjatkowo gesto upakowanym wnetrzu
(ciezko byloby tam nawet zmiescic standardowej grubosci wentylator 80mm).

--
Pozdrawiam, Michal Bien           Hasta la VISTA, baby...
mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl       http://badvista.fsf.org