Re: Nowy komputer się nie uruchamia?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 13:46:31 MET

Dnia Wed, 31 Jan 2007 02:53:44 +0100, Rafał napisał(a):

> Jutro serwis... mam nadzieję, że wymienią od ręki...

Idź do sprzedawcy i reklamuj za niezgodność towaru z umową. Nie oddawaj do
serwisu, bo...
Mi Gigabyte "naprawił" kartę graficzną tak, że działała (czyli nie
działała) identycznie jak przed oddaniem czyli wieszała komputer po tym jak
się rozgrzała. Potem wymienili na "nową" - de facto refurba, który był z
kilka miesięcy starszy od karty, którą kupiłem i który tak samo nie
działał. Serwis sklepowy stwierdził, że nie chce im się więcej bujać z tą
kartą i serwisem Gigabyte i wymienili mi na nową.

--
Pozdrawiam,
Iluminat