Re: Nowy komputer się nie uruchamia?

Autor: Rafał <nie.zgadniesz_at_spamerze.z.tw>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 18:46:46 MET

Iluminat napisał(a):
> Idź do sprzedawcy i reklamuj za niezgodność towaru z umową. Nie oddawaj do
> serwisu, bo...

Już byłem - pamięci. Wymienili na nowe i... Właśnie się wychylam...
memtest86 ciągle jeszcze zlicza kolejne uszkodzone miejsca w pamieci na
nowych kościach. Wymienili z Twinmosa jasniejszego na ciemneijszego,
parametry te same - PC5300. Wygląda na to, że o ile jedna kośc jest
dobra, to druga niestety już nie. O ile komputer sie uruchamia, to przy
próbie ładowania setupa XPSP2:
- restart miekki
- brak dysku na SATAII
- jak sie już uruchomi setup - twardy zwis z BSOD z informacją o błędzie
w pliku pciidex.sys. uwierzyłbym w to, gdyby nie to, że błąd ten został
naprawiony w SP2, a płytkę sam robiłem i jestem pewien, że posiada SP2.

Jutro jeszcze raz serwis. Tym razem z płytką z memtestem, żeby już na
miejscu mi sprawdzili CO mi sprzedają.
I tym razem już nie wymienię na siakieś TwinMOSy, ale normalne Kingstony.

Pozdrawiam
Rafał