Re: RIVA 128ZX

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 08:04:33 MET

> Hehe - to chyba mi przypadkie ten tytul.

:) Ale mnie tez sie tego zbiera zawsze...
Tylko Najlepsza Z Wszystkich Zon czasem mruczy na balagan.. ;)

> Kilkanascie dni temu wygrzebalem z szafy Tridenta8900D
> na ISA od routerka, a dzis dodatkowo zaaplikowalem tam
> super hiper nowoczesna stacje dyskietek 5,25"

Moja czeka na zeslaniu w szufladzie az sie miejsce
w obudowie znajdzie... ;)

> Najsmieszniejsze jest to, ze stare dyskietki 5,25" 1,2MB po ~15-17
> latach, z czego ostatnich blisko ~10 na nie ogrzewanym strychu, nadal
> dzialaja bez zarzutu :O

Nizsza gestosc zapisu i wielokrotnie grubsza warstwa nosnika.
Wiekszosc moich Amigowych "no name" nadal smiga.
W przeciwienstwie do sklepowych Verbatimow padajacych jak
stonka po oprysku... :/

Pozdrawiam,
Vituniu.