Re: Nowy komputer się nie uruchamia?

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 02:22:26 MET

Użytkownik "Rafał" <nie.zgadniesz@spamerze.z.tw> napisał w wiadomości
news:epojeg$45f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Świeżo go złozyłem...
> Płyta: (AM2) GA-M555-S3
> Procesor: Athlon 64 3200+
> Pamięć: DDR2 512-1024 2x1 jednostronne.
> Karta grafiki: Radeon X550
> Obudowa+zasilacz: Mode Com Feel II FPC, nówka.
>
> Objawy:
> Komputer się uruchamia, wentylatory pracuja na pełnym ciągu przez chwilę,
> monitor pozostaje ciemny, po kilku sekundach prędkość wiatraków spada
> gwałtownie, jakby płyta zredukowała ich obroty. Zaraz po uruchomeiniu
> słychać dwa piknięcia z beeperka, które powtarzają się po spadnięciu
> [...]

Nie pomylileś się w nazwie plyty bo nie znalazłem na stronie GIGABYTE tego
modelu. Może chodzilo o: GA-M55S-S3(Rev 1.0) lub GA-M55S-S3(Rev 1.1).

Podałeś że RAM masz jaki: DDR2 512-1024 ? Czy to są kości różnej wielkości?
Bo twój opis by na to wskazywał
Kości RAMu powinny być takie same, tego samego rodzaju i producenta i tej
samej wielkości.

Możesz wejść do BIOSu? Może ustawienia procesora są złe