Nowy komputer się nie uruchamia?

Autor: Rafał <nie.zgadniesz_at_spamerze.z.tw>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 00:11:14 MET

Świeżo go złozyłem...
Płyta: (AM2) GA-M555-S3
Procesor: Athlon 64 3200+
Pamięć: DDR2 512-1024 2x1 jednostronne.
Karta grafiki: Radeon X550
Obudowa+zasilacz: Mode Com Feel II FPC, nówka.

Objawy:
Komputer się uruchamia, wentylatory pracuja na pełnym ciągu przez
chwilę, monitor pozostaje ciemny, po kilku sekundach prędkość wiatraków
spada gwałtownie, jakby płyta zredukowała ich obroty. Zaraz po
uruchomeiniu słychać dwa piknięcia z beeperka, które powtarzają się po
spadnięciu obrotów.

Wymieniałem już pamięci (wsadzając po kolei jedną z dwóch), odłączyłem
dysk, DVD+RW, podłączona jest tylko grafika, jedna pamięć.
Sprawdzałem zamocowanie procesora - jest solidnie dociskany BOXOwym
radiatorkiem z wiatraczkiem.

Dodam, że:
- zasilacz ma 3 wyjścia zasilające 20/4/4, powyżej opisana sytuacja ma
miejsce zarówno przy podłączeniu +12V jak i nie - tak samo z dodatkowymi
4 bolcami zasilajacymi wchodzącymi w piny 21-24.

W tej chwili zabrakło mi już pomysłów... Nie wiem co jest grane...
Jakieś rady?

Pozdrawiam
Rafał