Re: Nowy komputer się nie uruchamia?

Autor: Rafał <nie.zgadniesz_at_spamerze.z.tw>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 01:34:57 MET

Rafał napisał(a):
> Objawy:
> Komputer się uruchamia, wentylatory pracuja na pełnym ciągu przez
> chwilę, monitor pozostaje ciemny, po kilku sekundach prędkość wiatraków
> spada gwałtownie, jakby płyta zredukowała ich obroty. Zaraz po
> uruchomeiniu słychać dwa piknięcia z beeperka, które powtarzają się po
> spadnięciu obrotów.

Uruchomił się 2 razy na >100 prób?
Po włożeniu pamięci w parze w sloty DDR3/4 i MOCNYM ich dopchnięciu. W
trybie safe(? to jakiś Windows już jest na poziomie BIOSu? :>).
Co do prędkości obrotowej wiatraka - nieistotne, dotyczy tylko wiatraka
sterowanego przez moduł wyświetlacza na przodzie obudowy.

Przetestowałem wszystkie możliwe ustawienia pamięci dla pojedyńczo
wsadzanych modułów - bez zmian.
Aha - nawet jak się odpali, to po miękkim restarcie pozostaje tylko
czarny ekran i brak sygnału na monitorze.

Grafika i monitor są dobre, podejrzewam RAM albo płytę, jutro serwis...

Pozdrawiam
Rafał