Re: RIVA 128ZX

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 01:21:27 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:Xns98C987FFF009mbien@127.0.0.1...
> Albo trafiles na wyjatkowo zle karty na chipach nvidii (wtedy nie tak
> trudno bylo przy ogromnej ilosci chinszczyzny, zwlaszcza jesli kupowalo
> sie tanszych producentow) albo po prostu jestes nieobiektywny.

Jezeli juz to to pierwsze chociaz wydawalo mi sie ze asus powinein jednak
zrobic dobra karte. Pozostale to raczej byl najtanszy szajs (kojarzy mi sie
nazwa
powercolor ale moge sie mylic).

Kilka miesiecy temu uzywalem jakis czas na zmianie asusa i matroxa (bo asus
ma vivo i chcialem ogladac tv na komputerze) i po wlozeniu rivy po kilku
latach
uzywania matroxa bylem w szoku. Po 10 minutach oczy mi lzawia tak, ze nic
nie widze.
A roznica w jakosci widac golym okiem.

Mialem juz duzo kart i niestety wychodzi, ze RIVA = ZLE, INNE KARTY =
DOBRZE.