Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 12:07:30 MET

Raack napisał(a):

> Marzyciel... Ha! Naprawdę... Wymieniłem Acera na nowego za tą samą
> cenę (innego, bo po ponad dwóch latach) po pełnym, zwykłym procesie
> sądowym z biegłymi i postępowaniem dowodwym... (powództwo przeciw
> MediaMarkt). Płyta podawała zamiast 5V 3,5V zasilania dysku i ciągle
> się od tego psuły.
> Jak nie będą chcieli naprawić to poprostu odmówią Ci obsługi, nie będą
> gadać... i korespondencji przez pocztę nie odbiorą (czarne listy chyba
> jakieś mają...)

O, to widzę, że to wielkie świnie. Ale to ten badziewny Acer tak miał to
gdzieś czy ten MediaMarkt?
Ja osobiście to teraz jednak chyba uderzę po prostu do sprzedawcy. Im to
fizycznie trudno będzie mnie olać bo sklep na miejscu no i im to mogę
zrobić negatywną reklamę:) Nie mówiąc o tym, że jednak czasem im daję
sporo zarobić:)
A swoją drogą to poczytałem teraz trochę na necie o serwisie Acera i
faktycznie wychodzi na to, ze to badziew nad badziewie. Jedno jest
pewne. Jak wywalczę zwrot kasy to na pewno nie kupię za to Acera:) Może
i ładne, może i w swojej cenie mają dobre parametry ale tandeta i tyle.
I po co mi laptop co ma dobre parametry ale czysto krystaliczny ...
czarny ekran:)

pozdro
Sławek