Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 12:03:21 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> Przyznam, że nie spotkałem się z przypadkiem w laptopach by BIOS samoistnie
> się "przestawiał". To już raczej domena płyt głównych w desktopach. Może u
> Ciebie właśnie jest ten pierwszy raz...

Właśnie, też mi się wydaje to niemożliwe aby sam się przestawił. Jednak
objaw jest taki jakby właśnie jego nie mógł komp przeczytać (czy też on
kompa:)) To musi być jednak jakiś problem sprzętowy. Tak myślę sobie, że
coś padło i po prostu wiesza ten bios już na starcie. Trochę tylko
dziwne, że udało mi się go jednak dwa razy odpalić i jak odpalił to
chodził bez zarzutu.

pozdro
Sławek