Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 07:38:59 MET

> Właśnie teraz zamierzam pójść tą drogą. Ale się ostro przygotuje:)
> Przepisy konkretne, paragrafy i od razu tego Acera im walnę z
> odpowiednimi dokumentami i żądaniem zwrotu kasy chyba:) I sobie kupie
> innej firmy? Co byście polecili? Biorąc pod uwagę rzetelność firmy żebym
> znów nie miał ochoty zbierać chłopaków i jechać do Brna:)

Marzyciel... Ha! Naprawdę... Wymieniłem Acera na nowego za tą samą
cenę (innego, bo po ponad dwóch latach) po pełnym, zwykłym procesie
sądowym z biegłymi i postępowaniem dowodwym... (powództwo przeciw
MediaMarkt). Płyta podawała zamiast 5V 3,5V zasilania dysku i ciągle
się od tego psuły.
Jak nie będą chcieli naprawić to poprostu odmówią Ci obsługi, nie będą
gadać... i korespondencji przez pocztę nie odbiorą (czarne listy chyba
jakieś mają...)