Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 04:14:40 MET

Rafał Łukawski napisał(a):

> Acer od dłuższego czasu nie dostarcza płytek CD/DVD. Ot taka sobie
> oszczędność. User musi se nagrać na własną rekę (zakładając, że mu się
> komputer uruchomi i dysk nie nawali)

Potwierdzam. Jedyna płytka jaką dostałem to z nortonem. Kopie zrobiłem
ale co z tego? NIe podniesie się bios to mogę ją sobie w buty włożyć:)

> Pożycz kamerę, aparat funkcją video. Nagraj problemy ze sprzętem. W
> razie gdy serwis będzie robił jaja - reklamuj u polskiego
> przedstawiciela (swego czasu za podanie nieprawdziwych informacji przez
> ichniejszego specjalistę d/s sprzętu, nazwiska nie wspomne, otrzymałem
> dwie kurtki, dwie myszki bezprzewodowe, jakiś zegar na ściane i coś tam
> jeszcze). Swoją drogą polski oddział Acera też jest rewelacyjny. Jeden z
> przedstawicieli w majlu oficjalnie zalecał mi sprzęt (notebooki) innych
> firm.... ;)

Ach, ich nic nie przekonuje:) Ale faktycznie z tym nagraniem na kamerę
to nie taki głupi pomysł:) Ale pewnie zaczną (a może to nie ten laptop).
Ale powiem Ci lepiej. Ja też zadzwoniłem do przedstawiciela handlowego
Acera jak już nie miałem zdrowia szarpać się z tymi z serwisu. I co? I
mi powiedział oględnie, że ma mnie gdzieś, ze sobie mogę, że moje
negatywne zdanie o firmie to tylko moje i kto się dowie itp. Tacy są po
prostu cwani. I faktycznie. Jak to nagłośnie że potrafią być tacy
bezczelni i chamscy?

> Jeżeli jesteś konsumentem, możesz reklamować u sprzedawcy (chyba, że się
> coś zmieniło w ciągu ostatniego roku). Oni też odsyłają do serwisu, ale
> w razie czego op*lasz sprzedawce a nie męczysz się z zagranicznym serwisem.

Właśnie teraz zamierzam pójść tą drogą. Ale się ostro przygotuje:)
Przepisy konkretne, paragrafy i od razu tego Acera im walnę z
odpowiednimi dokumentami i żądaniem zwrotu kasy chyba:) I sobie kupie
innej firmy? Co byście polecili? Biorąc pod uwagę rzetelność firmy żebym
znów nie miał ochoty zbierać chłopaków i jechać do Brna:)

pozdro
Sławek