Wolvier wrote:
>
> Użytkownik "Slawek" <grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
> news:eplp3p$rrb$2@nemesis.news.tpi.pl...
>> Markus Sprungk napisał(a):
>>
>>
>> A i jeszcze odnośnie tej płyty. Niestety nie posiadam takowej bo ten
>> Acer ma preinstalowany system na specjalnej ukrytej partycji.
>> Przywracanie systemu odbywa się właśnie poprzez wciśnięcie jakiegoś
>> tam efa podczas startu kompa (czyli jak bios już ładuje) a tego w tym
>> wypadku niesposób zrobić:) Zresztą nie chcę przeinstalowywać
>> wszystkiego na widnowsie bo składanie tego na nowo to mnie chyba trafi:)
>>
>> pozdro
>> Sławek
>
> Powinieneś dostać zestaw płytek firmowych Acera z zawartością ukrytej
> partycji systemowej.
Acer od dłuższego czasu nie dostarcza płytek CD/DVD. Ot taka sobie
oszczędność. User musi se nagrać na własną rekę (zakładając, że mu się
komputer uruchomi i dysk nie nawali)
> Aha jeżeli wyślesz go do serwisu to nie licz że Ci coś na dysku
> systemowym zostawią.
Prawda
Pożycz kamerę, aparat funkcją video. Nagraj problemy ze sprzętem. W
razie gdy serwis będzie robił jaja - reklamuj u polskiego
przedstawiciela (swego czasu za podanie nieprawdziwych informacji przez
ichniejszego specjalistę d/s sprzętu, nazwiska nie wspomne, otrzymałem
dwie kurtki, dwie myszki bezprzewodowe, jakiś zegar na ściane i coś tam
jeszcze). Swoją drogą polski oddział Acera też jest rewelacyjny. Jeden z
przedstawicieli w majlu oficjalnie zalecał mi sprzęt (notebooki) innych
firm.... ;)
Jeżeli jesteś konsumentem, możesz reklamować u sprzedawcy (chyba, że się
coś zmieniło w ciągu ostatniego roku). Oni też odsyłają do serwisu, ale
w razie czego op*lasz sprzedawce a nie męczysz się z zagranicznym serwisem.
pozdrawiam
-- Rafał Łukawski http://rafal.lukawski.pl/Received on Tue Jan 30 03:00:13 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 30 Jan 2007 - 03:51:30 MET