Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 02:56:46 MET

Wolvier wrote:

> Użytkownik "Slawek" <grupy@vp.pl> napisał w wiadomości

> Powinieneś dostać zestaw płytek firmowych Acera z zawartością ukrytej
> partycji systemowej.

Acer od dłuższego czasu nie dostarcza płytek CD/DVD. Ot taka sobie
oszczędność. User musi se nagrać na własną rekę (zakładając, że mu się
komputer uruchomi i dysk nie nawali)

> Aha jeżeli wyślesz go do serwisu to nie licz że Ci coś na dysku
> systemowym zostawią.

Prawda

Pożycz kamerę, aparat funkcją video. Nagraj problemy ze sprzętem. W
razie gdy serwis będzie robił jaja - reklamuj u polskiego
przedstawiciela (swego czasu za podanie nieprawdziwych informacji przez
ichniejszego specjalistę d/s sprzętu, nazwiska nie wspomne, otrzymałem
dwie kurtki, dwie myszki bezprzewodowe, jakiś zegar na ściane i coś tam
jeszcze). Swoją drogą polski oddział Acera też jest rewelacyjny. Jeden z
przedstawicieli w majlu oficjalnie zalecał mi sprzęt (notebooki) innych
firm.... ;)

Jeżeli jesteś konsumentem, możesz reklamować u sprzedawcy (chyba, że się
coś zmieniło w ciągu ostatniego roku). Oni też odsyłają do serwisu, ale
w razie czego op*lasz sprzedawce a nie męczysz się z zagranicznym serwisem.

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/