Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 23:57:38 MET

Slawek napisał(a):

> Właśnie też tak się zastanawiałem czy to nie bios ale właśnie ja nic w
> nim nie grzebałem. Dziwnym trafem teraz mi się uruchomił i wszystko jest
> OK ale nie wiem co będzię gdy go spróbuję zrestartować:)

Zdecydowanie proponuję zmienić BIOS na inną wersję. W przypadku tej wersji
to loteria. Raz się uruchomi a raz nie

> Teraz tak myślę, że zrobię sobie kopie i zaryzykuje restart i może uda
> się wejść do biosu i mu tam ustawić na domyślne wartości albo optymalne
> i zobaczyć co będzie. W sumie może właśnie dobre by było zaktualizować
> bios ale strach trochę w takiej sytuacji:)

Też fakt, ryzyko jest zawsze, ale powtarzając za kabaretem Moralnego
Niepokoju "jest ryzyko jest przyjemność" ;)

Oczywiście to żart. Nigdy nie proponuję zmieniać, jeśli coś działa, ale w
tym przypadku raczej słabo działa, czyli można by było się pokusić o zmianę
wersji BIOS-u

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098