Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 22:25:11 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> Mnie to wygląda na problem z BIOS-em. Nie próbowałeś sobie BIOS-u
> uaktualnić? Bo to typowe zjawisko w przypadku fatalnego BIOS-u. Proponuję
> włożyć do napędu płytę ze sterownikami opisaną jako "system cd" i następnie
> uruchomić laptopa. Powinno zadziałać. Przynajmniej w większości przypadków
> pomaga. Sprawdzone empirycznie ;)

Właśnie też tak się zastanawiałem czy to nie bios ale właśnie ja nic w
nim nie grzebałem. Dziwnym trafem teraz mi się uruchomił i wszystko jest
OK ale nie wiem co będzię gdy go spróbuję zrestartować:)
Teraz tak myślę, że zrobię sobie kopie i zaryzykuje restart i może uda
się wejść do biosu i mu tam ustawić na domyślne wartości albo optymalne
i zobaczyć co będzie. W sumie może właśnie dobre by było zaktualizować
bios ale strach trochę w takiej sytuacji:)

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www