Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 00:11:53 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> Zdecydowanie proponuję zmienić BIOS na inną wersję. W przypadku tej wersji
> to loteria. Raz się uruchomi a raz nie

Racja tylko zachodzę w głowe co jest, że się do wczoraj uruchamiał a
nagle takie problemy. A no po co miałbym tu kłamać - naprawdę nic
kompletnie z biosem nie robiłem. Samo coś się mogło przestawić?

> Też fakt, ryzyko jest zawsze, ale powtarzając za kabaretem Moralnego
> Niepokoju "jest ryzyko jest przyjemność" ;)

:)

> Oczywiście to żart. Nigdy nie proponuję zmieniać, jeśli coś działa, ale w
> tym przypadku raczej słabo działa, czyli można by było się pokusić o zmianę
> wersji BIOS-u

  I chyba nie ma wyjścia tyle, że teraz loteria kiedy uda mi się go
odpalić:) stacji dyskietek niet, zresztą on tak kompletnie nic nie robi
że podejrzewam iż dyskietki też by nie zczytał.

tnx i pozdro
Sławek