Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 19:48:04 MET

Witam

Jak się z niego początkowo cieszyłem tak mam go teraz dość:) Ale do
rzeczy. - Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Acera TM 2423. Nagle bez
powodu laptop się nie uruchamia. To znaczy wciskam start, zapala się
kontrolka od dysku, nawet od blutooth'a ale ekran ciemny kompletnie, ani
biosu ani nic, po prostu jakby laptop był wyłączony. Po około 10
sekundach kontrolka dysku gaśnie (stąd widzę, że się windows nie ładuje,
więc to nie wina matrycy chyba) Wiatrak na procku słyszę, że chodzi,
wysuwa napęd dvd, nawet przy tej czynności się normalnie zapali
kontrolka dvd i błyśnie kontrolka dysku ale dalej nic. Muszę wcisnąć na
te około kilka sekund przycisk start to się wyłącza. I znów start i znów
to samo. A co najśmieszniejsze udało mi się go raz uruchomić i było
wszystko OK, ale po restarcie znów się historia powtarza.
Może ktoś się spotkał z takim problemem i może pomoże co to tak wariuje
i co można zrobić w własnym zakresie.
Jak juz wspomniałem jak dla mnie to matryca to nie jest, bo jak się
odpalił to wszystko było ok no i chyba gdyby matryca była walnięta to by
się uruchamiał windows a się nie ładuję bo widzę po migających
kontrolkach (powinien raz, ze dysk więcej pomrugać, dwa, ze powinien się
podnieść WiFi i zapalić kontrolka no i wydałby jakis dźwięk z głośników.

Z góry serdecznie dzięki za pomoc.

pozdrawiam
Sławek

--