Re: Laptop do neta......

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 21:48:12 MET

Sanctum Officium napisał(a):
> Czy ja tak twierdzę?

Owszem.

> Skrypt to program, który musi się uruchomić, a to trwa dłużej na wolnym,
> krócej na szybkim kompie.

Szczególnie skrypt server-side ;-)
A nawet te uruchamiane po stronie klienta nie są w porażającej
większości na tyle skomplikowane, żeby sobie z nimi najsłabsze Pentium 2
nie radziło.

> Własnie mam do sprzedania kompa PIII 933 MHz, 384 MB RAM bez HDD i napędu
> optycznego. Jak dla mnie za słaby był do Netu. Ale jak Tobie styka, to
> bierz? 250 zł? Pasuje?

Nie potrzeba mi, mam m.in. podobną maszynę w domu (z tym tylko że na
słabszym procesorze) i sprawuje się wyśmienicie. Wydajności jest jeszcze
spory zapas.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: