Re: Laptop do neta......

Autor: Sanctum Officium <ktos_at_gdzies.tam.w.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 21:27:58 MET

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:eplkm5$an6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przykładowo HP nx7400 - marny plastik? Jeśli tak to chyba już nie mamy o
> czym rozmawiać.

Czy ja tak twierdzę?

> A co ma czas ładowania wspólnego z wydajnością sprzętu?

Skrypt to program, który musi się uruchomić, a to trwa dłużej na wolnym,
krócej na szybkim kompie.

> Robisz się powoli coraz śmieszniejszy. Szczerze mówiąc to nawet nie chce
> mi się bronić tak oczywistych faktów.

Otwórz 2 - 3 duże strony zapchane skryptami, grafiką wektorwą itp. na PIII
700 MHz i na Core Duo. Jak nie widzisz różnicy, to nie mam więcej pytań.

> Nikłe widać.

Własnie mam do sprzedania kompa PIII 933 MHz, 384 MB RAM bez HDD i napędu
optycznego. Jak dla mnie za słaby był do Netu. Ale jak Tobie styka, to
bierz? 250 zł? Pasuje?

MK