Re: Taki sprzęt, co sądzicie?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 17:29:04 MET

Osobnik posiadający mail mookie@epf.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Model FSP350-60THA-P ma podwójną linie 12v, i taki kupiłem sobie za
> 50zł właśnie z allegro.

no to super - jak ja szukałem zasilacza to fortrony z podwójna linia był za
minimum 80 albo 90 zł - juz dokładnie nie pamietam.

> Pozatym podwójna linia 12v nie jest żadnym
> wymogiem

wymogiem absolutnym na pewno nie jest, tak samo jak wymogiem nie jest nie
wkładanie do kompa zasilacza tracerta czy innych nołnejmów. Czytałem ze do
nowych powinna byc podwójna linia 12 i nigdy nie widziałem, zeby ktos takie
twierdzenie oprotestowywał.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.